2008. április 14., hétfő

Ralina Mary-je


Addig hímeztem, míg egyszercsak elfogyott a barna fonalam. Sok cserélgetés után végül visszatértem az eredeti elképzeléshez, vagyis a korábbi fotón már látható fonalpárosításhoz. Kicsit idegenkedtem ettől a rózsaszínes árnyalattól, de meggyőztem magam, hogy ha már a legsötétebb része a barna legvilágosabb árnyalatához hasonlít, olyan rossz mégsem lehet. Azt hiszem szereznem kell még kb. két darab TGA fonalat a barnából, hogy elég legyen, a másik valószínűleg kibírja végig.

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon szép lesz,és jól haladsz te is!

Csilla böködéje írta...

Ralina ez nagyon szép lesz. Honnan szerzed a TGA fonalakat, Ha nem titok? Én nagyon lemaradok úgy látom. Még mindíg nincsenek itt a fonalak:-( Viszont semmíből nem rendeltem kettőt és most megijesztettél. Azt hiszem ma munka után inkább választok DMC-t és azzal varrom azt bármikor pótolni tudom.Meg is nézem az ajánlott dmc-s színeket.

Ralina írta...

Köszönöm!
Csilla, Tűvarázsból rendeltem néhány hete, Zsuzsának volt is készleten belőe, de csak 5 yardos, ami összesen 5 szálas. a 10 yardos a duplája, abból lehet, hogy elég egy darab is... De ezt is csak félve mondom.

Csilla böködéje írta...

Köszönöm Ralina a válaszodat. Nem merem megkockáztatni, így most azonnal megyek és DMC-re startolok rá. Este pedig ha minden igaz neki is állok, mert ,már ég a tenyerem.