2008. április 7., hétfő

Mary Poppins

Ez az oldal azok számára a kedves tűbarátaim számára született, akik kedvet kaptak, egy közös hímzésre. Méghozzá egy Isabelle Vautier-re hajazó, saját tervezésű mintácskához. Íme a közös munka tárgya:

Az eredeti felhívás itt található.
Ha van kedved csatlakozni, bármikor szívesen látlak.

Itt találhatod a mintát:




Kérlek, add meg az e-mail címed, amire elküldhetem ennek az oldalnak a meghívóját, hogy te is írhass bejegyzéseket, és feltölthesd a saját munkádról készült képeket.

Kívánom, hogy leld benn örömöd, sose kelljen bontanod. :O)

Sok szeretettel : Ralina / ralina@t-online.hu

6 megjegyzés:

Cimpulusz írta...

A mintát köszönöm- eltettem szűkebbnapokra..talán év végén, vagy jövő év elején...úgy is kell vmi SAL téma :)))

Ralina írta...

Heni, nagyon szívesen! A blog itt lesz akkor is. ;)

Csilla böködéje írta...

Döntöttem! Este festettem anyagot, de a legkevésbbé sem passzolt a választott szóbajöhető fonalakhoz. Kutattam, turkáltam egy kicsit és megtaláltam a megfelelőt. Zweigart Jazlyn 28ct-os vászonra varrok 1390 es Anchorral és 902-es DMC- vel. Sopronban egy olyan bolt van ahol fonalat lehet kapni. Itt ma nem találtam multicolort DMC-ből. Illetve volt, de az nem osztott hímző volt. Kicsit zavarba is jöttem , tudatlannak éreztem magam.
A lényeg, hogy most végre összállt minden az induláshoz. Igyekszem majd nem lemaradni, de egy megkezdett csodás RR-ben vannak kötelességeim. Remélem hamarosan lesz mit mutatnom. Szép estét mindenkinek. Csilla

Névtelen írta...

Kedves Ralina!
XDora8 által jutottam erre az oldara és nagy megtetszett a minta, én is megcsinálnám. Gondoltam úgy fair, ha megkérdem lehet-e?
Üdv, Dóra

Krisztina írta...

Sziasztok!
Lekéstem már?
Szeretnék csatlakozni!
E-mail-címem: papp0818@gmail.com

Szegedi lány írta...

Tudom már több, mint egy éve, hogy megrajzoltad ezt a mintát, és létrejött ez az oldal. Sajnos, csak most találtam rá. Letöltöttem a mintát, és ha szabad, én is elkészíteném az én Mary-met, mert nagyon tetszik.
Ha lehet, majd mutatnám is a haladásomat. (E-mail címem: ani.szegedi.lany@gmail.com)