2008. április 11., péntek

Mary...

Sziasztok,

szép reggelt mindenkinek!
Én is belevájtam a tűmet az anyagba ;) Persze nem valami megfontoltan, de annyira vonzott a minta, hogy elkezdtem azzal amit, találtam itthon. Természetesen semmi köze az előzőleg felrakott tervekhez :-DDDD Hát ez van. Szóval elkezdtem 25 countos fein-flobára. 1x1 szálon hímzek, és 1 szállal. DMC 99-es van egyenlőre az egyik színhez. Még nem tudom, hogy csak ilyen lesz-e vagy választok másik szint.

Azért az édekes volt, hogy hányan hány helyen kezditek a munkát egy mintán. Én Mary-vel kezdtem :-D Úgyhogy Ralina épp időben tette fel a módosított verziót. Én is nézegettem már, hogy mi lehet az a vállánál, én egy sálnak gondoltam, de azért így már sokkal érthetőbb a minta.

És íme a haladásom:

2 megjegyzés:

Ralina írta...

Hű, már majdnem kész a lényeg! Szép ez a cirmos fonal is. ;)

Dora írta...

Igen, és már kész is van Mary, majd holnap újra mutatom ;)