2009. szeptember 29., kedd

1. mutatás

Belevágtam... illetve beleböktem én is! Fényképezni még mindig nem tanultam meg, úgyhogy ezért elnézést kérek. Most itt tartok:
Ez a tegnap esti állás, de ma remélem lesz időm, és folytathatom. Nem 1 nap hímeztem mind, nekem nincs olyan villámtűm, mint nektek, de ha a keretek készen lesznek, akkor jön a "látványos" rész - nem mintha az egész minta nem lenne csodaszép...!

Az anyagról sok mit nem tudok mondani, itt vettem, ecrü színű, kb. 14-es aida méretű, talán picit nagyobb, úgyhogy szép nagy Marym lesz. A színek közül az egyik Venus 2218, a másik is Venus, csak arról leesett a szám "valahogy", de úgy gondoltam, passzol hozzá, legalább elhasználom :) 3 szállal bököm, amit rég csináltam, de én szeretem a duci x-eket.

Valószínűleg keretbe fog kerülni, de majd eldöntöm még.

4 megjegyzés:

Ralina írta...

Szia Vriesea! :)

Jó munkát neked is. Nem baj ha méretesebb, az enyém is kb. akkora lehet.
Ebben a boltocskában még nem is jártam. Köszönöm a linket.

Vriesea írta...

Az igazi boltban sokkal, de sokkal több és szépségesebb minden van! Gyönyörű pamut csipkék, gyöngyök, meg kékfestő anyagok... hmmm :P

Anita írta...

Szerintem szépen haladsz! Nekem egy év alatt sikerült befejeznem, szóval azért nem mondanám olyan villámtempónak. :-)

COSAS MIAS írta...

Hello friend. Bellisimos trabajos.Muchas tis your blog and thanks for your comment. If connections thimbles, I can send some of Spain and we exchange. Let me your postal address those comments.
A kiss
Carmela